נתניהו מתריע: "הסכנה בממשלה גדולה יותר מאוסלו וההתנתקות"

איתי גדסי No Comments on נתניהו מתריע: "הסכנה בממשלה גדולה יותר מאוסלו וההתנתקות"

ראש הממשלה תקף את נפתלי בנט ואמר, "בנט מגלומן עם תאוות שררה בלתי מוגבלת. בנט בא בכל מחיר והוא מוכן למכור את המדינה"

בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רה"מ נתניהו התראיין הערב בערוץ 20 ותקף את סתימת הפיות לטענתו לאנשי הימין,  "פייסבוק פסלו פוסטים של ימנים עם קריאה להפגנה מול ביתו של ח״כ אורבך אך משום מה לא פסלו פוסטים זהים מהצד השמאלי. זו פשוט סתימת פיות" אמר נתניהו.

ראש הממשלה ביקר בחריפות את הקמפיין שיש ההסתה מימין, "מה זו הסתה? הסתה זו לא ביקורת פוליטית, נוקבת ככל שתהיה. הסתה זו קריאה לאלימות או לרצח. במשך קרוב לשנתיים, הדגלים השחורים שממומנים ע״י ארגוני השמאל בארץ ובעולם קוראים לרצח שלי, של רעייתי ושל ילדיי במסווה של אומנות, שמעת פעם מישהו מגורמי האכיפה אומר משהו נגד זה?"

ראש הממשלה תקף את ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט בחריפות ואמר, "בנט עושה מכירת חיסול של המדינה. לקח קולות מהימין ומעביר לשמאל בצורה הכי בוטה. 95% מהימין אומרים שזו ממשלת שמאל לכל דבר".

עוד הוסיף, "בנט מגלומן עם תאוות שררה בלתי מוגבלת. בנט בא בכל מחיר והוא מוכן למכור את המדינה".

על האמירה שניסה להקים ממשלה עם רע״מ השיב נתניהו: "אני נתתי לערביי ישראל יותר מכל ממשלות ישראל – יחד. אמשיך לתת לציבור הערבי אבל לא במובן של שליטה. לא לבטל את חוק קמיניץ. זה שקר. מעולם לא הסכמתי להקים ממשלה עם רע״מ. הכל שקר מוחלט. בנט משקר כל הזמן".

על הסכנה הקיומית מאיראן אמר נתניהו: "כשיש לאיראן ארסנל גרעיני – אנחנו באיום קיומי. להערכתי יהיה הסכם חדש עם איראן בתוך כמה שבועות. הממשלה החדשה לא תבצע שום מבצע משמעותי מעבר לקווי האויב. אני – עשיתי את זה. אמרתי לביידן: "ג׳ו, אני אעשה כל מה שאוכל למנוע מאיראן נשק גרעיני".

על שלטון הפקידים המסוכן שעושה יד אחת עם התקשורת ומערכת המשפט אמר נתניהו: "הדיפ סטייט עכשיו עמוק בתוך הממשלה הזו. ביום שישי מסבירים לנו שהיחיד שיכול להשפיע על אורבך זה אלון דוידי, פתאום פותחים מחדש את התיק שלו? שיתחילו בלזמן לעדות את אביגדור ליברמן. היחיד שעומד מול התיקים התפורים זה אני. הם מתפוררים בקומדיה בבית המשפט".

על חברי הימין בממשלה המסתמנת אמר נתניהו: "עמיחי שיקלי הוא גיבור, לא עריק. אני פונה ל-12 נציגי הימין בממשלה המסתמנת: השמאל משתמש בבנט ככלי להמליך עצמו בחזרה לממשלה ובנט משתמש בכם ככלי להביא עצמו לראשות הממשלה".

נתניהו פנה לחברי המפלגות שמגדירות את עצמם ימין, "אני פונה לתריסר חברי הכנסת: אתם עושים שקר בנפשכם ושקר לבוחריכם".

במענה לשאלה האם ישאר להנהיג את הליכוד מהאופוזיציה, השיב ראש הממשלה, "אמשיך להוביל את מחנה הימין. אמרתי זאת גם היום בסיעת הליכוד. הייתי מוכן לעשות הרבה מאוד כדי שהממשלה המסוכנת הזאת לא תקום".

לסיכום אמר ראש הממשלה: "אני חרד לגורל המדינה. יש כאן אנשים חסרי אחריות. זה שילוב קטלני של חוסר אחריות וחוסר יכולת משולב במגלמוניה. אומרים שראש ממשלת ישראל זה התפקיד הקשה בעולם. אם אתה ראש ממשלה של השמאל – יחבקו אותך".

בסיום דבריו פנה ראש הממשלה לציבור, לבנט וסער והתריע, "הזהרתי לפני אוסלו, הזהרתי לפני ההתנתקות ואני מזהיר לפני הממשלה הזאת. אל תתנו יד לשקר הזה! אני אף פעם לא שיחקתי עם ביטחון ישראל וחיי החיילים שלנו. כדאי שזה יימשך, אני לא בטוח".



0 תגובות